Lumea unui licean nebun

Fug departe chiar dacă nu e o soluţie.

Suntem plasme stricate fără nicio rezoluţie.

Mintea-mi joacă feste şi-mi dă de veste că sentimentele n-o să mă lase să trec peste

Ce chestie.

sâmbătă, 11 august 2012

O noapte cu mucuri de ţigări fumate.


   M-am refugiat pe balcon şi mă uit pe stradă. Nu văd pe nimeni. Văd lângă mine ţigările prietenei mele şi o brichetă roşie. Încep, încetul cu încetul, să revină stelele pe cerul neclar al Dobrogei. Neclar mie, puţin mahmură de somn. Îmi revin în minte peisaje şi întâmplări neclare, apoi îmi reapar ca sclipiri, ca luminiţe pe bolta mea celestă. Stele printre visele mele şi fum printre visele mele lucide.

   Aud de la etajul cinci un bocet. Pare să fie Răzvan, vecinul meu. O singură data interacţionasem cu el şi asta se întâmplase cu mult timp în urmă. Rămân puţin uimită că-l aud plângând. Un băiat de 17 ani, destul de ok pe care, până acum, nu-l cunoscusem. Nu ştia că la ora patru fără ceva dimineaţa mai e treaz vreun suflet buimac? N-am zis nimic.

   Am oftat şi am mai aruncat o privire la acel pachet de ţigări. Mi-am spus că, în fine, "O tigară-n plus sau în minus nu mă va afecta". Am luat tigara si mi-am aprins-o. Pâna s-o aprind, bricheta m-a cam trollat. Răzvan a început să fredoneze "Rasta nu te face jamaican". Am râs, fiind putin stresată. Nu ştiu de ce. Probabil fiindcă nu apucasem să cunosc această persoană din interior, nu doar criticându-l pentru ce vedeam în exterior. Aflase de ce stăteam pe balcon şi, totusi, oare de ce fumam din tigările pe care una dintre prietenele mele le-a lăsat la mine, fiindcă cică "sunt mai în sigurantă" decât la ea? ..mi-era poftă! :c 

   În fine. Mi-am făcut un nou amic, iar eu am aflat de ce pişa ochii: fusese cu câteva ore înainte la Ursus Music Evolution cu iubita lui, unde ea a făcut-o de oaie (asta înainte ca ploaia să năvălească). I-am zis că poate fata s-a simtit fuerte bueno şi oricum atmosfera era me gustatore cu bere şi super şugăroasă lume, pur şi simplu, a chefuit. Gen 'free the dance floor, baby!' sau 'rupa-taca-taca-ta-cum si dacă te simti bine.. rupa-taca-taca-ta-cum.. hai vino lângă mine' :)). 

   A râs şi ne-am continuat seara.. mai bine zis dimineata, vorbind şi tot pomenindu-i despre acest liceu Hogwarts la care voi merge începând din 10 septembrie. Am emotii. Fuck me, right?
  
   Am cam fumat ceva tigari din pachetul ala. Nu fumez des. Doar ocazionaaal. :o3333
  
   Şi asa, Ganja nu te face jamaican, asa cum Ursus te poate face a crazy bitchy teen gurl.
   
   Stay tunned \m/


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu