Lumea unui licean nebun

Fug departe chiar dacă nu e o soluţie.

Suntem plasme stricate fără nicio rezoluţie.

Mintea-mi joacă feste şi-mi dă de veste că sentimentele n-o să mă lase să trec peste

Ce chestie.

joi, 9 august 2012

High Intro.

   Salutare şi bun venit pe High frequency combinat cu Ink a.k.a. High Ink ! Am creat acest blog în scopul de a scrie (thank you, Cpt. Obvious :B).
   Voi începe cu o scurtă prezentare, un minim conţinut de info despre mine. Am un nume destul de lung şi boring, aşa că am ales să fiu recunoscută de voi, internauţi, ca Ink (:

  În orice caz. Locuiesc într-un orăşel de pe malul Mării Negre şi voi studia la un liceu cu profil vocaţional (Hogwarts. I'm a witch, bitch.). Pe înţelesul vostru, unul de arte. Sunt o tipă puţin timidă, dar după ce te cunosc, sunt a naibii de crazy. Îmi iubesc prietenii şi părintii şi am o mare slăbiciune pentru unghii şi manichiură în general. Materia mea favorită este engleza şi sunt o leneşă. Mdeah. Niciodată nu învăţ şi iau note mari. :)) Am fost nişte colegi destul de uniţi la şcoală, iar acum vin şi anii de liceu.. Am emoţii, da' nu prea. În fine.

Cum am ajuns să fac blogul?

   Am ales să scriu deoarece o persoană anume m-a tot bătut la cap să fac şi eu un blog unde să-mi las talentul într-ale redactării să curgă normal. De obicei scriu într-un caieţel toate lucrurile care-mi vin în minte, apoi, după o săptămână sau două de la scrierea lor, le recitesc şi râd. Mi-am zis ’’De ce să nu le postez?’’. Am o minte foarte colorată şi idioată cu idei largi. Foarte largi. Chiar grase. :P

   În privinţa muzicii şi a serialelor mele preferate.. well, îmi place mult rock-ul (nu ca toţi cei care zic că-s rockeri şi nici măcar nu ştiu de cine e cântată piesa „Highway to Hell” :/).
   Preferaţii mei sunt cei de la Red Hot Chili Peppers, o trupă cu o istorie destul de tulburătoare. Sau, cel putin, mie aşa mi s-a părut. Vor concerta pe 31 august la Bucare’. Eu mă duc. Car şi alte două bulănoase după mine :* Veniţşi voi? :o3
   Să nu-i las la urmă pe cei din trupa care mi-a făcut adolescenţa un loc mai frumos: Nirvana. Totul despre Nirvana. Kurt Cobain, persoana care mă inspiră, chiar şi după 18 ani de la moartea sa, crimă sau sinucidere. Un artist adevărat ce nu trebuie să moară din mintea şi sufletul nostru.

   Iar serialele care, pur şi simplu, sunt made of Pufoşenie Awesomenească ..



Gossip Girl. Oh, well.. sunt prezente multe trăsături ale fetelor.


The Vampire Diaries. Puţin romantism şi vampirism în fiecare episod.


Dexter. Dexter Morgan. Un expert în sânge şi un adevărat erou al Floridei. Mulţumim pentru serial, Dex. Fără 'the dark passenger' n-am fi avut parte de toată aventura asta.


One Tree Hill. Începe în forţă viata tânărului Lucas Scott (imagine), un simplu iubitor de baschet şi fiul fostului jucător de baschet din Tree Hill, Dan Scott. Devine din ce în ce mai interesant serialul, în special după primele două sezoane.


Weeds. Super tare povestea unei mame a doi băieţi rămasă văduvă, care vinde marijuana pentru a-şîntreţine familia. Este de tip comedy-drama. Merită văzut. 


Mai sunt şi altele, dar astea-s micul meu top de favorite. :P
I'll waddle @bed . Stay tunned \m/ .

4 comentarii:

  1. Aceste seriale fac parte și din topul meu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tare :D Ar mai fi fost The Vampire Diaries, dar cred ca deja am enumerat prea multe (:

      Ștergere
  2. rocku' si dexteru' sa traiasca! nice blog..keep this way,trec pe-aici:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult ! Si sti ce? Ai dreptate. Chiar sunt cele mai tari doua chestii ever.
      Stay tunned \m/

      Ștergere